11 marca 2011

Kurt Angle: "Zostaję w TNA"


Kurt Angle udzielił dziś wywiadu dla The Sun, w którym wypowiada się m.in. na temat wygasającego w sierpniu kontraktu z TNA i o ewentualnym powrocie do WWE.

Angle obiecał, że nie pójdzie śladami innych legend wrestlingu – The Rocka i Stone Colda – i nigdy nie wróci do WWE.

Mało tego, Kurt zadeklarował w wywiadzie dla SunSport, że swoją przyszłość widzi w TNA.

Mimo to złoty medalista olimpijski, który z federacją Dixie Carter spędził już cztery i pół roku, nie zapewnia ciągłego wkładu w wrestling na pełnych obrotach.

42-letni Angle powiedział, że jego kontrakt wygasa w okolicach sierpnia/września i zamierza rozpatrzeć ofertę przedłużenia.

„Nie wybieram się nigdzie indziej. Zostaję w TNA, jedyne czego jeszcze nie wiem to jak długo mogę walczyć dla nich, czy w pełnym wymiarze czasowym czy z ograniczeniami, ale i tak jestem tu bardzo szczęśliwy”

„Wielu moich fanów pytało mnie ‘kiedy wracasz do WWE?’ Jednak ja zamierzam tu zakończyć karierę”

„Jestem podekscytowany tym, jaki produkt obecnie wydaję federacja i chcę być choć małą tego częścią. Zamierzam wytrzymać do końca kontraktu i podjąć się jakiegoś zadania w niepełnym wymiarze czasowym.

Myślę, że razem z Dixie Carter powinniśmy usiąść i porozmawiać na ten temat. Nie jestem nawet na każdej gali pay-per-view.”

„Wiem po prostu, że nie jestem już wstanie ruszać w trasy i walczyć setki dni w roku. Nie dam rady. Nie w sposób w jaki chcą prowadzić moją postać.”

Angle będzie obecny na Lockdown.

Kurt poza wrestlingiem jest bardzo zajętym człowiekiem. Niedawno, jego narzeczona przedwcześnie urodziła ich pierwszą córkę, powodując zbyt wczesny powrót Kurta z touru po Europie.

Prowadzi także dostawy zdrowej żywności oraz ma 30 procent udziałów w wytwórni filmowej, North Shore Picture.

Najnowszą produkcją North Shore Picture jest „River of Darkness”, w której Angle odgrywa szeryfa niewielkiego miasteczka, w którym dochodzi do serii brutalnych morderstw. W filmie grają także Kevin Nash i Sid Vicious.

Powiedział: „Zamierzamy produkować dwa filmy rocznie – oczywiście ja będę odgrywał w nich główną rolę.”

„Myślimy o wciągnięciu w to TNA, co zapewne zaowocowałoby w wrestlerów grających w tych filmach. Jednak chcemy także aktorów bez doświadczenia ringowego.”

„Nie traktuję tej firmy jako żart. Mam 30 procent własności więc pilnuję aby każda podjęta decyzja była najlepszą.

Chcę jednak widzieć wrestlerów na różnych platformach, dawać im szansę w filmach aby wykazali swoje umiejętności w innych rolach.”

„Kocham wrestling, jednak tak samo jak kocham zapasy, uwielbiam także rozrywkę, akcję dlatego uważam, że ta firma jest dobrym pomysłem.

Mam także firmę żywnościową, Angle Foods. Męczy mnie ta mieszanka: wrestling, filmy i do tego jeszcze firma żywnościowa. Już mi się kręci w głowie, a to nie wszystko bo mam teraz małą córeczkę.”

„Moje życie zmieniło się diametralnie, jednak na lepsze. Muszę przyznać, że jestem bardziej zajęty, jednak nie ma już w moim życiu tylu nierówności.”

Powróćmy jednak do wrestlingu.

Angle, który nadal jest w kontakcie z Dwaynem Johnsonem, jest szczęśliwy z ponownej możliwości zobaczenia swojego kolegi z colleage’u w akcji.

„Myślę, że to naprawdę wspaniała rzecz. Szczerze wierzę, że Rock tęsknił za wrestlingiem. Kocha fanów. Powraca chociażby tylko na krótkie chwilę w czasie między kręceniem filmów, aby ponownie rozbudzić fanów. Kocha znajdować się na żywo pośród nich.”

„Aktualnie woli przemawiać przed publicznością. Taki właśnie jest. Słyszałem, że walnął niezłe promo na temat Ceny, więc napisałem do niego, że to było świetne. Od zawsze był najlepszym gościem od gadania jakiego kiedykolwiek znałem.”

Angle obecnie jest wplątany w rywalizację z Jeffem Jarrettem, która miesza wrestling z ich sprawami osobistymi.

Poza ekranem, Jarrett jest mężem byłej żony Kurta, czyli Karen. Tą sytuację wykorzystują writerzy TNA budując feud oparty o emocje.

Niektórzy sądzą, że to nie jest w guście Kurta, inni uważają, że przekonuję go taki program. Jednak jak czuję się zainteresowany w tej sytuacji?

„Z profesjonalnego punktu widzenia uważam, że Jeff to jeden z najlepszy zawodników w TNA.”

„Nie zamierzam jednak kłamać, przeszłość nas podzieliła. W pewnym momencie poprosiłem o wypowiedzenie. Zasadniczo postawiłem warunek ‘albo ja albo on’, a oni wybrali mnie. Jeff został odsunięty na jakiś czas.”

„W miarę upływu czasu, rany zostały wyleczone i nie przeszkadzało mi, że Jeff powraca, gdyż moje życie już wyglądało lepiej.”

„Znalazłem kobietę, którą naprawdę kocham i zamierzam spędzić z nią życie do końca. Jeff także znalazł kobietę dla siebie(wiadomo o kogo chodzi) i obu już pracowało się lepiej.”

„Mam mieszane uczucia. Dla mnie mój charakter ringowy nie jest wielkim powodem do dumy. Może to dlatego, że zbyt dużo daję z siebie aby to moi przeciwnicy wyglądali na lepszych. Nie martwi mnie, że jest to szkodliwe dla spojrzenia na moją postać.”

„Wielu fanów jest zdenerwowanych i są przeciwko temu co się dzieję, jednak dalej to oglądają.”

„Szanuję Jarretta jako wrestlera, jednak jeżeli patrzę na niego jako osobę, to muszę przyznać, że trudno mi do niego dotrzeć. Kiedy wydarzają się takie rzeczy to zaczynam sobie zadawać pytania czy mogę mu ufać. To najtrudniejsza część.

Jak mogę ufać komuś, kto podebrał mi żonę?”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz