5 marca 2011

Mini-wywiad z Dixie Carter


– Carter na temat brania iMPACT! w trasę: “Wiemy, że to ważne aby brać Impact w trasę, jednak myślę o federacji jako biznesie. Nie ma nocy przed którą nie rozmyślam co zrobić aby utrzymać się w biznesie, odnosić zyski oraz tworzyć uznaną markę przez 10, 15, 20 lat. Musimy podejmować dobre biznesowo decyzje.

“Wyjazdy są bardzo kosztowne. Wiele kosztuje zorganizowanie telewizyjnego nagrania w trasie. Musimy być w tym elemencie bardzo rozważni. Wiemy, że to jest istotne. To na pewno następny krok w rozwoju TNA... Aby się rozrosnąć musimy brać iMPACT! w drogę.”

– Dixie na temat chęci dodania większej ilości show w TV tygodniowo: “Mieć więcej show w amerykańskiej telewizji to dla mnie istotny moment rozwoju federacji. Ciężko konkurować dwoma godzinami w TV z 10 bądź 12(od WWE) tygodniowo”

– Carter na temat “wielkiej niespodzianki” iMPACT!: “Mamy swoją, jedną wielką niespodziankę i myślę, że w tym biznesie ma się to tak, że można zaserwować przeróżne niespodzianki; Pracowałam bardzo ciężko nad tym, jednak jest to rzecz, która w tym biznesie jest potrzeba. Ludzie muszą to zobaczyć. Mam nadzieję, że są tak podekscytowani jak ja.”

– Carter na temat roli w TV: “To coś, czego nigdy nie chciałam robić, jednak wzięłam na siebie tą ogromną presję. Gdy ktoś na Ciebie patrzy i Ci mówi 'Dobra, możesz być częścią czegoś co pozytywnie wypłynie na twoją federację' to dlaczego nie spróbować?

“Myślę, że powodem tej próby jest fakt, że tak naprawdę nie wiem czy mogę to robić. Nie chciałam już więcej czekać, to jest cząstka mojej przemiany od czasu kiedy zrobiłam to po raz pierwszy.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz