22 maja 2011

Gwiazdy TNA na temat śmierci Macho Mana

Eric Bischoff: Bardzo smutno usłyszeć informację o śmierci Randy'ego. Randy był największym pasjonatem i najbardziej uczciwą osobą z jaką miałem zaszczyt pracować. Będzie mi go brakować. Randy kochał swoją rodzinę i moje modlitwy są teraz z nimi.

Hulk Hogan: Jestem zdruzgotany, przez ponad 10 lat nie utrzymywaliśmy ze sobą kontaktu, ostatnio jednak zaczęliśmy znowu wymieniać wiadomości... Miał w sobie tyle życia i pozytywnej energii. Modlę się by był szcżęśliwy i trafił do lepszego miejsca, będzie mi go bardzo brakować. Czuję się okropnie patrząc na te stracone lata...

Tara: RIP Randy Savage. Prawdziwa legenda.

Tommy Dreamer: Randy był pierwszą osobą która na moich oczach wykonała piledriver na stół. Dziękuje za wszystkie wspomnienia i mam nadzieję że teraz spacerujesz z Liz i Sherri.

Mick Foley: Właśnie usłyszałem smutną wiadomość. Randy był jednym z moich ulubionych wykonawców. Moje serce jest z jego rodziną.

Jeff Jarrett: Randy'ego nie ma ale nigdy go nie zapomnimy. Moje modlitwy są z całą rodziną Poffo.

Doug Williams: RIP Randy Savage. Miałem szczęście zobaczyć go na żywo kiedy był na szczycie.

Karen Jarrett: Moje modlitwy i myśli są z całą jego rodziną.

Mickie James: O Nie! Mój idol z dzieciństwa. RIP Macho Man.

Christopher Daniels: RIP Randy Savage. Człowiek który inspirował. Niesamowicie było być jego fanem i oglądać go na WrestleManii 3, 4 i 5.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz