20 lipca 2011

Mr. Anderson: "Skończe z wrestlingiem w przeciągu 5 lat!"

Gwiazda TNA Ken Anderson udzielił wywiadu dla Dover Post w którym opowiedział o swojej przyszłości z wrestlingiem. "Jeżeli nadal będę to robił za 5 lat od teraz, proszę, po prostu mnie zastrzelcie" Poniżej fragment wywiadu na temat zakończenia kariery przez Kena.

"Kocham wrestling i kocham zabawiać ludzi ale nie definiuje mnie to. Dla ludzi których to definiuje jest w porządku. Nie osądzam ich, ale to nie dla mnie. Po 13 latach w akcji mam bóle a moja żona nazywa mnie dziadkiem. Chociaż bym chciał to wiem że nie mogę tego robić do końca życia"

Anderson dodał że chciałby kontynuować karierę aktorską albo pracować dalej dla TNA za sceną. Ewentualnie mógłby przenieść się do Wyoming, polować, łowić ryby i spędzać czas z rodziną.

3 komentarze:

  1. http://prawdaoattitude.lt.pl/ cała prawda o Attitude, zachowanie moderatorów i użytkowników "najlepszego portalu i forum o wrestlingu w Polsce".

    OdpowiedzUsuń