5 lipca 2011

TNA w Belgii, Wywiad z Low Ki, Zapowiedź IW.

>>>TNA zapowiedziało że po raz pierwszy w historii odwiedzi Belgię w ramach przyszłorocznego "MAXIMUM IMPACT" tour. Gala odbędzie się w Brukseli 24 stycznia 2012.


>>>Wywiad z Low Ki:

Jego nastawienie do walki o kontrakt z TNA/Impact Wrestling na Destination X:


"Moje nastawienie to: ciężko pracować, albo iść do domu... to proste. Takie samo miałem przystępując do NXT. Nie widzę siebie jako faceta, którego trzeba próbować, pomimo że jestem obecnie w Impact Wrestling. Jestem utytułowany, jestem wiarygodny, chyba nie powinienem być w tym, w co jestem zaangażowany obecnie, chce dać przykład tym ludziom i pokazać im, że poświęciłem wiele w moim życiu by być na obecnym poziomie w tym zawodzie."

Jego przemyślenia o swoich doświadczeniach jako Supergwiazda WWE i dlaczego nie wyszło mu na dłuższą metę:

"To proste... Jestem zawodowym zapaśnikiem. Oni szukają artystów, którzy zamierzają robić głupców z siebie, aby zabawiać ludzi. To nie ja. Chciałem zyskać szacunek publiczności, ludzi którzy zapłacili swoje ciężko zapracowane pieniądze by zobaczyć dobry pro wrestling. Niestety to nie to co prezentuje WWE."

Czy jest bliski powrotu do Ring Of Honor i czy mógłby wyobrazić siebie jako część długoterminowej przyszłości ROH z Sinclair Broadcasing:

"Sinclair Broadcasing stało się nowym właścicielem ROH, na razie nie kontaktowali się ze mną. Zawsze jestem otwarty na dyskusję, bo jestem biznesmenem. Z tego co słyszałem, bo nie jestem zaznajomiony z produktem ROH obecnie, to mógłbym przedstawić dużo nowych walk z wrestlerami którzy obecnie są w rosterze ROH. Na dodatek byłem niegdyś w ROH, więc tak po prostu myśląc, byłby to kolejny krok w negocjacjach. Ale jak na razie, nikt się ze mną nie skontaktował, jeśli będzie okazja, jestem otwarty na dyskusję."

>>>Zapowiedź najbliższego IMPACTA:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz