15 października 2011

TNA Bound For Glory - Karta, przemyślenia, audycja

Zapraszam wszystkich do przeczytnia moch krótkich przemyśleń na temat Niedzielnego Bound For Glory. Na wstępie zaznacze że od jakiś 3 tygodni nie jestem na bieżąco z wrestlingiem więc moje wypowiedzi będą bardzo ogólne.

Zacznijmy od potencjalnego Mein Eventu czyli pojedynku o pas mistrzowski TNA pomiędzy Kurtem Angle a Bobbym Roodem. Czas wielkiej szansy Bobby'ego w końcu nadszedł i po wygraniu BFG Series ma szansę zdobycia tytułu na najważniejszej gali roku. Moim zdaniem jest jedno wyjście na tę galę. Zmiana posiadacza tytułu i triumf Roode'a już w pierwszej próbie. O jakość walki chyba nie można się martwić ponieważ dobrze wiemy na co stać obu panów i wszyscy oczekujemy znakomitej walki która będzie prawdziwą ozdobą Bound For Glory.
Mój Typ: Bobby Roode

Kolejnym pojedynkiem jest druga walka wieczoru czyli "Walka Stulecia", "6 Star Match" Hogan vs Sting. Osobiście nie mam pojęcia co może z tego wyjśc. Walka na 100% nie zachwyci szybkością czy też zróżnicowaniem akcji ale jeżeli federacja dobrze to rozwiąże może być ciekawie. Możemy spodziewać się kontrowersyjnego zakończenia.
Mój Typ: Sting

Starcie dwóch ECW Originalsów w stypulacji Full Metal Mayhem po prostu nie może być nudne. Mimo tego że obu zawodników nie prezentuje już wysokiej formy to rodzaj tej walki miejmy nadzieję uratuje wszystko. Nie ma tutaj innego wyjścia niż pełna brutalności walka z użyciem wielu przedmiotów. Jeżeli faktycznie tak zostanie to rozwiązane będzie bardzo ciekawie.
Mój Typ: Rob Van Dam


Kolejne, trzecie już starcie Christophera Danielsa i AJ Stylesa. Przyznam szczerze że pierwsza walka z Destination X osobiście mnie nie zachwyciła. Z rewanżem i zwycięstwem Danielsa na Impact było już lepiej ale oczekuje więcej od tych zawodników. Bound For Glory 2011, najważniejsza gala roku to idealne miejsce by stworzyć znakomitą walkę która będzie wspominana przez lata. Przyznam że oczekuje wiele po tej walce. Czekam na długi pojedynek i zwycięstwo AJ Stylesa.
Mój Typ: AJ Styles

Następna walka to starcie na które także bardzo liczę. Pojedynek zawodników o ogromnych umiejętnościach czyli Austin Aries vs Brian Kendrick o X Division Title. Najlepsza walka gali? Mam taką nadzieję w końcu jest to X Division Championship Match na Bound For Glory. Walka musi pokazać że X Division to symbol TNA. Przewiduje zwycięstwo Austina i oddalenie Briana od tytułu na jakiś czas.
Mój Typ: Austin Aries

Falls Count Anywhere Match Bully Ray vs Mr. Anderson, No cóż... Walka należąca do tych które pewnie nie zachwycą ale jednak ciekawią odbiorców. Stypulacja może dodać bardzo wiele uroku walce ponieważ zawodnicy będą mogli przemieszczać suę po arenie i po dobrym zabookowaniu może nie wyjdzie z tego totalny klops ale dość ciekawe starcie. Nie mam tutaj żadnego faworyta odnośnie wyniku tak więc pozostane neutralny.
Mój Typ: Brak

TNA Knockouts Championship 4-way Match Doszedłem do tego co w gaach TNA obchodzi mnie najmniej czyli pojedynek Knockouts. Omijam tą częśc w przypadku raportów tak więc ominę i teraz.
Mój Typ: Brak


Walka o tytuły Tag Teamowe czyli czas na wyzwolenie pasów od tragicznego skrzeczącego Anarqui i jego partnera Hernandeza który tez wypada beznadziejnie. Ink Inc nie jest moim wymarzonym Tag Teamem w roli odbierających tytuły gdyż jestem zwolennikiem ideologi: "Pasy dla British Invasion". Ale nie może być gorzej niż z Mexican America więc ostatecznie zadowole się triumfem Ink Inc. Walka tragiczna pewnie nie będzie ale również niczym nie zachwyci.
Mój Typ: Ink Inc

Ostatni pojedynek w karcie czyli nasz Triple Treath Match. Nie mam żadnej myśli w głowie odnośnie tej walki. Jedyne czego jestem pewien to triumf Crimsona.
Mój Typ: Crimson

Bound For Glory to ogólnie jedna wielka niewiadoma. Niektóre pojedynki zapowiadają się bardzo ciekawie jednak znając booking TNA może z tego wyjśc wielka klapa. Pozostaje nam czekać do Poniedziałku i przekonać się o tym osobiście.

Zapraszamy także do odsłuchania audycji "Wrestling 4 Us" poświęconej Bound For Glory:

3 komentarze:

  1. Bound For Glory zapowiada sie na niesamowita gale :D nie moge sie doczekac aby zobaczyc: Sting vs Hogan, AJ vs Daniels, Jerry vs RVD i Bully Ray vs Anderson :D BFG przebije WM 27 ktora zassala!

    Gratuluje za taki swietny blog! szukalem polskiej strony poswieconej tylko tna i jak dla mnie ta jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem średnio się ta gala zapowiada.
    Zaledwie walki o WHC,X Division i Daniels vs AJ Styles powinny być dobre.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gala zapowiada sie bardo dobrze.Wegług mnie Bobby'emu pomoże wygrać Jeff Hardy!

    OdpowiedzUsuń