11 listopada 2011

Gail Kim - wywiad

Gail Kim udzieliła wywiadu dla Slam Sport. Gail mówiła o tym co znaczy dla niej tytuł mistrzowski Knockuts, o dywizji kobiet, jej tag teamie z Madison oraz walce z Velvet na Turning Point. Kliknij czytaj więcej aby przeczytać wywiad.


Na temat Knockouts Title:
Zdobycie TNA Knockouts Title znaczy dla mnie o wiele więcej niż zdobycie tytułu kobiet w WWE. Kiedy zdobyłam pas w WWE to tworzyłam historię i na pewno była to wspaniała chwila ale jeżeli jesteś z czymś tak związany jak ja z dywizją kobiet w TNA i stajesz na jej szczycie zdobywając tytuł który na prawdę coś znaczy to jest coś wspaniałego. Ja i każda Knockouts w TNA pracowałyśmy bardzo ciężko aby utworzyć wiarygodny wizerunek tej dywizji i zdobycie tego tytułu to chwila którą zapamiętam na zawsze. Chciałabym powtórzyć to wspaniałe wydarzenie w tą Niedziele wygrywając ponownie.

Na temat Dywizji Knockouts i tytułów Tag Team:
Tytuły Tag Team knockouts w TNA pokazują że federacja traktuje kobiety znacznie poważniej niż inne organizacje. Mamy wystarczająco dużo dobrych zawodniczek aby tworzyć dobrą reklamę dla wrestlingu kobiet. Uważam że ja i Madison możemy długo trzymać tytuły ponieważ dobrze nam się współpracuje a ona jest znakomitą wrestlerką. Posiadanie tych tytułów to dla mnie duży zaszczyt ponieważ nigdy wcześniej ich nie miałam. Chcę zbadać dywizję tag teamów i stawiać czoła nowym drużynom. Mam nadzieję na wiele dobrych pojedynków.

Na temat Niedzielnego pojedynku z Velvet Sky:
Nie walczyłam z nią od trzech lat i jestem bardzo ciekawa i jestem bardzo ciekawa jak prezentuje się obecnie. Jestem pewna że rozwinęła się od tego czasu ale ja również poczyniłam postępy i jestem pewna siebie. Velvet w końcu zdobyła tytuł ale dopiero teraz dostanie prawdziwą konkurencję. Wiele się nauczyłam i wiem że w Niedzielę stoczymy wspaniały pojedynek a moje zwycięstwo doprowadzi do dominacji mojej, Karen i Madison w Knockouts Division. W Niedziele tytuł wraca do domu czyli do mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz