12 marca 2013

Wywiad z Kennym Kingiem

Postanowiłem wrzucić krótki wywiad z Kennym Kingiem. Już w ten piątek wrzucę o wiele dłuższe wywiady m. in. z Kazarianem i Christopherem Danielsem.



Q: Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się nad powrotem do organizacji która pomogła Ci w starcie (WWE)?
A: Nikt przy zdrowych zmysłach nie powie ''nie'' WWE. To gdzie są pieniądze - to szczyt góry dla tego sportu, gdybym miał szansę na pewno bym wziął ale na razie jestem zadowolony z miejsca gdzie jestem. Jest zbyt tłoczno w TNA ale mam trochę miejsca.

Q: Z kim chciałbyś walczyć?
A: Wzoruję swój styl od niego* więc to teraz tak nie realnie zobaczyć się z nim w ringu, ''King stwierdził że uwielbia możliwość wyjazdu z AJ Stylesem''. Miał także okazję na jednodniowy feud z była Supergwiazdą WWE Sheltonem Benjaminem. "Sort Sheltona to miecz obosieczny, a ja ciągle porównuje się do niego w całej mojej karierze" mówi King. "Ale myślę, że nasz poziomy sportowe będą się wzajemnie ładnie uzupełniać , a my nigdy nie będziemy walczyli ze sobą, jeden na jeden.

*Wywiad był przeprowadzany podczas feudu Kenny'ego z RVD.

1 komentarz:

  1. Tłumaczone translatorem o czym świadczą liczne błędy.

    OdpowiedzUsuń