18 maja 2013

Zema Ion

Zawodnik TNA X-Division, Zema Ion musiał udać się do szpitala po tym jak przez kilka godzin męczyły go bóle brzucha. Całe szczęście, że zawodnik udał się do szpitala, gdzie zdiagnozowano przyczynę bólu - zapalenie ślepej kiszki, ponieważ przy okazji podczas badań wykryto u Iona guza na okrężnicy. Na razie nie wiadomo czy to guz nowotworowy, ale tak czy siak podjęto decyzję o próbie usunięcia guza podczas operacji. Więcej informacji już wkrótce, a oto co powiedział sam zawodnik:

"Żyję! Naprawdę dziękuje za wszystkie dobre życzenia, wiele to dla mnie znaczy. Wczoraj trafiłem do szpitala po 9 godzinach nieustannego uciążliwego bólu brzucha. Na całe szczęście choć tego nie chciałem to udałem się do szpitala, gdzie ustalono, że to zapalenie ślepej kiszki, którą mi od razu usunięto. To jednak nic, bo podczas prześwietlenia wykryto guza na mojej okrężnicy i wkrótce przejdę operację, podczas której postarają się go usunąć. Mam nadzieję, że to nie nowotwór. Pomódlcie się za mnie!"

Miejmy nadzieję, że to jednak nie będzie nowotwór i oczywiście życzymy Ion'owi szybkiego powrotu do zdrowia !

1 komentarz: