3 sierpnia 2013

Problemy z ONO, Kurt Angle aresztowany !

Wiele osób skarżyło się na zagranicznych portalach, że nie mogli wykupić gali PPV na DirectTV. Aktualnie nie wiadomo czy takie problemy mieli ludzie z danego regionu czy też wszyscy użytkownicy DirectTV.

Kurt Angle został aresztowany za jazdę po alkoholu !
Angle został złapany w piątek rano w Texasie, czyli po nagraniach Impact Wrestling.
Kurt wyszedł za kaucją, która wynosiła 2,000 $.
Jest to już 4 aresztowanie Kurta za jazdę po alkoholu w ciągu 6 lat ( raz w 2007 r, 2 razy w 2011 roku w tym raz za to, że siedział pod wpływem w zaparkowanym samochodzie ).

Oto co miał do napisał Kurt po całym zajściu na Twitterze :
Jestem szczęśliwy mając wsparcie mojej rodziny, przyjaciół i firmy. W świetle ostatnich wydarzeń od razu udam się na odwyk. Zdaję sobie sprawę, że jest to kluczowy okres w moim życiu i proszę o wyrozumiałość, a także modlitwy i dalsze wsparcie. Jestem przekonany, że w podejmowaniu tych kroków mogę rozpocząć  konieczne zmiany w moim życiu. "

11 komentarzy:

  1. Heh dobry gościu, lubi sobie wypić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrestler też człowiek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważacie, że to zabawne? Ludzie z WF i wszystko jasne. Motłoch i dzieciarnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba 10 Reunion nigdzie nie było dostępne bo żadnych linków nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  5. W Polsce po jednej akcji straciłby prawo jazdy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyluzuj człowieczku.... Chyba nie będziemy kogoś gnoić i wyklinać za to, że się napił. Racja nie powinien wtedy wsiadać za kółko.
    Czyżby kolega był z BGZ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurt zrobił to po raz czwarty tym samym po raz kolejny narażając kogoś na śmierć... i jeszcze mam mu współczuć czy coś w tym stylu. Chce to niech pije, ale niech nie siada za kółkiem. Przecież nie ganię go za to, że pije, bo to jego życie... I tylko napisałem, że w Polsce wystarczy raz jechać po pijanemu i zostać złapanym i traci się prawo jazdy, a w jakiś tam Stanach w USA jak widać prawo łagodniejsze. Ja z BGZ? i co jako fan TNA, nie lubiący WWE miałbym tam niby robić?! :) Lubię Kurta, ale nie sądziłem, że jest tak nieodpowiedzialnym człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba, że to było do pierwszego Anonima, to nie potrzebnie w ogóle napisałem, ale.. takie rozwinięcie poprzedniej wypowiedzi niech będzie zatem z mojej strony.

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie też jesteś motłochem i dzieciakiem, bo mamy takie samo zdanie. Przecież nikt z nas nie mówi, że dobrze robi. Wiadomo, że naraża życie innych ( ja nawet jestem tego zdania, że jak ktoś pije i wsiada za kółko to może się zabić i mi go szkoda nie będzie byleby nie zabił kogoś przypadkowo ). Mówiąc, że wrestler też człowiek chodziło mi o to, że wrestler to również człowiek i popełnia błędy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o ONO to trzeba czekać aż będzie ktoś miły i wykupi sobie tą gale na YT, a następnie wrzuci do internetu.

    OdpowiedzUsuń