21 października 2013

Bound for Glory 2013 - wyniki



(Pre-show) The BroMans (Jessie Godderz and Robbie E) (with Phil Heath) defeated Chavo Guerrero and Hernandez, Bad Influence (Christopher Daniels and Kazarian) and Eric Young and Joseph Park

1 Chris Sabin (with Velvet Sky) defeated Manik (c), Austin Aries, Jeff Hardy, Samoa Joe 

2 The BroMans (Jessie Godderz and Robbie E) (with Phil Heath) defeated James Storm and Gunner (c)

3 Gail Kim defeated ODB (c) and Brooke

4 Bobby Roode defeated Kurt Angle

5 Ethan Carter III defeated Norv Fernum

6 Magnus defeated Sting

7 A.J. Styles defeated Bully Ray (c)

13 komentarzy:

  1. Zawiodłem się to mało powiedziane, jeżeli to miał być poziom największej i najważniejszej gali w roku, to ja wolę się nawet nie wypowiadać. Jedyny dobry, a nawet świetny pojedynek to Kurt Angle vs Roode, chociaż cała sytuacja z sędzią podnoszącym rękę Bobbyego.... Co tam ta wpadka ! BroMans wygrywa TagTeam, w nudnym stylu przy okazji. Abbys z syndromem downa powraca na ring. ECIII walczy z parodią człowieka, Lady "Kappa" (specjalnie zmieniłem), udaje tanią imitację Awesome Kong, Ultimate X match raczej bez większych emocji, a Main event był tak wymuszony ! Tak cholernie słaby ! I znowu to zdzieranie gąbeczki z palety.... jednym słowem nuda, a czekałem na coś dobrego - Czas zmarnowany

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak wszystko zrobili na przekór, że w pewnym momencie myślałem, że może Sting przejdzie heel turn :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcześniej mówiłem w typerach że TNA musi zawsze coś zwalić

    OdpowiedzUsuń
  4. Najgorsza gala TNA od 6 lat, przynajmniej dla mnie bo od tylu lat jestem z TNA. Kompletna żenada, Tag Team NIEPOROZUMIENIE, Abyss wraca nie wiadomo po co, gdzie jest jego pas T-Division ( tak on się nazywał? ). X match zrąbany po całości, końcówka ŻENUJĄCA. Hardy wyglądał jakby miał nadwagę. EC3 też z dupy miał walkę.. Publika ŻENUJĄCA!, dodatkowo malutko osób. Bardzo słaboooo to wyglądało, żenada kompletna..

    OdpowiedzUsuń
  5. Abyss ma pas TV.
    Od kiedy w Ultimate X Matchu można używać drabin? Tego kto to napisał powinno się zwollnić.
    A Hardy w pewnych momentach wyglądał jakby był naćpany.
    Więcej ode mnie pod raportem będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tupak nie wiem jak ty, ale zauważam iż TNA zamiast tworzyć historię bawi się nieudolnie w WWE.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego nie wiem, bo nie śledze WWE. Ale mam dziwne przeczucie, że jest tak jak mówisz. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziwne te bfg było faktycznie, ale może teraz zacznie się coś dziac ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem ciekaw jak storyline ze Stylesem pociągną teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zawiedziony!! nie tak miało wyjśc, co to za stypulacje wyjdą później???? jedyna rzecz która cieszy to zajebisty Atomic Bomb - chyba tak to się nazywa- naszej nowej wielkiej gwiazdki KO Lejdi Ciapy.
    Chyba bym wolał Hulka na tej gali i oczekiwane rezultaty, a nie jakieś takie lipne walki..
    X division czampion z drabinami?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurde, BroMans mistrzami TT, UX z drabinami, ECIII walka z dupy, Abyss powraca w niezrozumialy sposób, Tapa pomaga Kim, jedynie walki o WHC i Kurta z Bobbym były bardzo dobre, no i może Stinga z Magnusem, reszta to niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej działa mi na nerwy Sabin...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mina Sabina na samym początku walki ( jak schodził z narożnika ) - bezcenna :D

    OdpowiedzUsuń