4 kwietnia 2014

...


Oficjalnie informuje, że z dniem dzisiejszym kończę moją pracę na portalu Świat TNA. Powód jest prosty - zaczynam pracę na swoim własnym portalu, również blogu, również o TNA :)  Z tego miejsca od razu chciałbym na niego zaprosić nowych fanów, aby wypromować stronę :

www.apropotna.blogspot.com

Dziękuje za współpracę Tupakowi, bo tak naprawdę tylko z nim współpracowałem. Polecam jednak odwiedzać zarówno Świat TNA jak i mojego bloga, bo na pewno świeżych newsów nigdy nie za wiele. Mam nadzieję, że mój portal przyjmie się pozytywnie. Nie piszcie, że dwa blogi o tej samej federacji to zły pomysł, bo zapewniam Was, że tak nie jest. Zapraszam!


6 komentarzy:

  1. Pisze się à propos, nie "apropo".
    Kiepski początek nowej drogi, zaczynać od błędu w nazwie... :O

    OdpowiedzUsuń
  2. ale czyta się apropo, a nie a propos a poza tym nie da sie kreski nad a chyba zrobic nwm, nie czepieaj sie o takie coś ;/

    jak dla mnie forlan, calkiem fajnie sie zapowiada i na pewno bede zaglądał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko, czyta się apropo, ale nadal poprawna forma to apropos. Ja wiem, że w słowie mówionym nie widać ortografii, ale nadal powinniśmy o niej pamiętać. Nie może zrobić kreski - więc pisze apropos, nie apropo. Forlan chce prowadzić profesjonalny serwis z newsami o zagranicznej federacji, a nie potrafi władać ojczystym językiem i - w tym wypadku - popularnym zapożyczeniem. Mnie to zniechęca. Merytorycznie jest okej, newsy ciekawe, ale taki byk w nazwie to wstyd. :O

    To tak, jakby pisać "rurza" zamiast róża, albo rzułć zamiast żółć, bo przecież czyta się tak samo. Twoje tłumaczenie jest inwalidą. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie zniechęca to, ze ktoś nie podpisuje pod swoim komentarzem a innych poucza. Widać nie dorosłeś jeszcze do tego aby wygłaszać swoje racje jako Ty, a wolisz chować się w tłumie i krzyczeć jako jeden z wielu... Zapewne masz lat 15.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie robi mi to żadnej różnicy, czy gość podpisze się jako Anonimowy, czy swoim imieniem, jeżeli ma rację w tym co mówi.Kolega wyżej nikogo nie obraża, tylko kulturalnie wyraża swoje zdanie i zwraca uwagę na błąd w NAZWIE.Marna prowokacja, Panie "jedyny na świecie Karolu aka wygłaszam swoje pseudo racje jako Ja", lepiej byś zrobił, gdybyś niczego tutaj nie napisał.Twój post jest komiczny.Abstrahując jednak od tego, mnie z kolei zniechęca reklama "Najlepszy blog o TNA" na innej stronie o TNA, po 3dniach działalności - to trochę niesmaczne.Kiepski chwyt na czytelników i nic więcej niestety.Z całym szacunkiem do Twojej pracy oraz wiedzy, zaliczyłeś falstart.Mimo wszystko powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. To po co w ogóle komentarze skoro każdy jest podpisany jako "Anonimowy"? Wygląda jakby jedna i ta sama osoba pisała. Bezjajeczny pacanie.

    OdpowiedzUsuń