25 października 2014

Bobby Lashley znów wygrał, Zema Ion i Robbie E w AAA.

Bobby Lashley wygrał z Karlem przez submission w pierwszej rundzie! 

Ostatnio pisałem, że Zema Ion będzie walczył w DTU w czym miał mu pomóc Tigre Uno. 
Ta informacja była w połowie prawdziwa, gdyż Zema Ion wraz z Robbie E nie będą walczyć w DTU, a w AAA. Zawodnicy TNA dostają wolną rękę aż do stycznia, gdyż nie mają do tej pory zapowiedzianych żadnych tapingów i mogą występować gdzie chcą.
Oto jak prezentuje się karta na galę z udziałem dwójki z TNA:

1. Dinastía & Mini Drago vs Mini Murder Clown & Mini Psycho Clown
2. Bengala, Drago, Faby Apache vs Demon Rocker, Joe Lider, Taya Valkyrie
3. Aerostar & Australian Suicide vs Pentagón Jr. & Súper Fly
4. Monsther Clown, Murder Clown, Psycho Clown vs Averno, Chessman, Cibernético
5. Fénix & Myzteziz vs Angélico & Jack Evans and Robbie E & Zema Ion
6. El Mesías & El Patrón Alberto vs el Hijo del Perro Aguayo & Texano Jr.

EDIT:
Austin Aries był obecny na ostatnich galach RPW.
18.10.2014: Austin Aries & Rich Swann defeat 2 Unlimited (Jay Sammon & Patrick Sammon)
19.10.2014: Kazuchika Okada defeats Austin Aries ( na tą walkę czekało wielu fanów )

7 komentarzy:

  1. Przejrzałem wszystkie polskie portale o wrestlingu i nawet niektóre zagraniczne. Na żadnym nie znalazłem informacji o tym, że Ion i Robbie E będą mieć walkę w AAA. Za to Cię Tupak właśnie lubię, bo potrafisz dać takie newsy, o których nikt jeszcze w Polsce nie napisał. Dopiero po kilkunastu minutach poszukiwań znalazłem tego newsa na jakieś stronie stąd wiem, że tego nie zmyśliłeś.
    Dzięki wielkie za to co robisz dla PSW!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za miłe słowa. :D
    Zamiast szukać zawsze można napisać do mnie na maila o źródło takiej informacji. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy będzie można zobaczyć TNA British Boot Camp 2 drugi odcinek?

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę że Tupak się nie obrazi jeśli podam Ci link:
    http://www.dailymotion.com/video/x28ok8y_tna-british-boot-camp-2-episode-2_sport

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to z tego odcinka British Boot Camp 2 przekonuje mnie Rampage Brown i Mark Andrews. Andrews do X-division moim zdaniem pasuje idealnie, a Rampage może być przyszłym main eventerem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tego dołożyłbym jeszcze El Ligero do X-division

    OdpowiedzUsuń