22 maja 2017

Zmiany, zmiany, zmiany.

Cześć. Ogólnie dzisiaj przeczytacie coś innego niż zwykle, ale na razie jest to zapowiedź. Ogarnąłem już sprawę z Tupakiem i już niedługo zaczynam działać. Czy już ktoś się domyśla o co chodzi? Nie chodzi oczywiście o moje odejście, nie wiem czy ktokolwiek by to przeżył. Chodzi oczywiście o zmianę wyglądu strony.

Mam jakiś tam pomysł, bo zauważyłem, że blog potrzebuje minimum jakichś aktualizacji, informacji o rosterach i tak dalej. Niby można to znaleźć na oficjalnej stronie Impact Wrestling, ale wiecie, po polsku też miło poczytać o Lashleyu.

Zmieni się trochę motyw, bo ten Roode to już tak nie za bardzo pasuje do wyglądu. Sprawdzę co mogę robić, a mogę zrobić dużo, tylko muszę mieć czas. Niby zaraz sesja, ale dobra, chciałem coś tutaj pozmieniać, bo to według mnie się przyda.

Macie może jakieś pomysły? Chcecie zobaczyć coś wyjątkowego? A może chcecie żeby coś było dodane, a teraz tego nie ma? Zachęcam do dzielenia się swoimi opiniami w komentarzach. No i życzcie mi powodzenia, bo zawsze może tak się zdarzyć, że coś się popsuje i nie będzie nic widać. Nie no, żartuję. O to martwić się nie trzeba. :D

Pozdrawiam. :)

4 komentarze:

  1. Spraw żeby coś się działo w federacji XD

    Człowiek chce paczkę newsów napisać a się nic nie dzieje -,-
    Jedyny ciekawy news oprócz oglądalności (272 tysięcy) to że Don West sprzedaje 4 czapki za 25 dolców...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć, że stary wysłużony gimmick strony zostanie zmieniony. Pomyślałem, źe dobrze by było wstawić jakieś kalendarium z ważnymi datami dla federacji oraz urodzina mi obecnych i byłych wrestlerów. W razie czego mogę trochę w tym pomóc. Jeśli coś jeszcze wymyślę dam znać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę smutne jest to, że raz na tydzień mamy newsy o IW. Można byłoby pisać newsy że jakaś większa gwiazda IW stoczy walkę na scenie niezależnej w jakiejś poważniejszej niezależnej fedce(np. Patron czy EC3 w WCPW).
    Ciekawym pomysłem byłoby też odświeżenie tego działu z ciekawymi walkami w TNA/IW.
    I jeszcze jedno pytanie - czy strona pójdzie w ślady federacji i zmieni nazwę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mógłbym to zrobić, ale występuje pewien problem - zmieniając adres strony musiałbym zmieniać ręcznie wszystkie pięćset tysięcy linków do raportów, artykułów i tak dalej. A nie wiem czy chce mi się aż tyle robić. :D

      Usuń