22 kwietnia 2018

Impact Wrestling Redemption - przewidywania, typy, spekulacje

Siemanko. Już w poniedziałek rano będzie można na żywo obejrzeć najnowsze PPV od Impact Wrestling. Oznacza to, że samozwańczy znawca tego produktu powinien napisać pewnego rodzaju przewidywania odnośnie gali. Zapraszam wszystkich do przeczytania tego tekstu oraz do miłej zapowiedzi, bo pamiętajmy, że dobra gala PPV od IW to sposób na szczęście.


No tak ogólnie to chciałem to wstawić już wczoraj, ale nie wyszło, bo późno wróciłem i nie chciało mi się włączać komputera. Chciałem to też zrobić dzisiaj o dziewiątej rano, ale również nie poszło, ponieważ nagle miałem pełno roboty w tych godzinach. Pamiętajcie, żeby nie odwiedzać zakładów bukmacherskich po wypiciu alkoholu, bo to nie jest fajne i pracownik jest bardzo niezadowolony, gdy taka osoba się ciska o byle gówno. Pozdrawiam. 


X-Division Championship Match - Matt Sydal vs Petey Williams

3way-3 Redemption   Allie-SuYung-1 Redemption   Sydal-PEtey-1 Redemption

Na co możemy liczyć w przypadku tej walki? Na pewno na niezłe tempo i całkiem fajne widowisko. Feud w sumie został przeprowadzony poprawnie. Nie był jakoś szczególnie kontrowersyjny, to po prostu rywalizacja dwóch typów o pas. Jeden z nich próbuje być uczciwy i rzuca wyzwanie mistrzowi, który akceptuje propozycję (z drugiej strony jaki on miał wybór, skoro rywal ma walizkę). Sydal przeszedł wcześniej dziwaczny heel turn, bo niby próbował grać dobrego, ale jednak partnerstwo Josha Matthewsa mu nie pomogło. Dodajmy do tego to, że Matt odkrył w sobie człowieka kochającego medytację i jego guru to wspomniany wcześniej komentator. Petey nie chciał grać nieczysto, czego nie można napisać o oponentach. Sydal i Matthews zaatakowali Kanadyjczyka podczas jego walki z Joshem dając wyraźny sygnał, że to oni są na lepszej pozycji. Kto według mnie ma tutaj większe szanse? Obstawiam, że mistrz X-Division obroni swój tytuł. Matt jest na fali i nie sądzę, że miałby teraz przegrać. Jakiś czas temu załatwił go Aries, a Williams jak dla mnie jest osobą do promowania talentów. Jego powrót można zaliczyć jako udany, jednak największe szanse na panowanie z pasem miał w okolicach BFG. Wtedy gala odbywała się w Kanadzie, co było jasnym sygnałem, że Petey odegra wielką rolę w starciu o tytuł. Przegrał i według mnie na Redemption też przegra, ale niekoniecznie czysto.

Typ: Matt Sydal


Impact Wrestling Tag Team Championship Match - LAX vs Eli Drake & Scott Steiner

3way-3 Redemption   Allie-SuYung-1 Redemption   Sydal-PEtey-1 Redemption   TagTitlesb-2 Redemption

Trochę obawiam się tego starcia. I nie chodzi mi o poziom ringowy, ale raczej o to, że Steiner może wygrać pas. To wszystko nawet miałoby sens. Konnan nie jest przekonany co do Scotta, który nagle zupełnie z dupy ciśnie jego kumpli i wygrywa walkę. LAX aktualnie nie mają nic do roboty i widać, że ta walka jest robiona na siłę. Nawet nie można było liczyć na wiele fajnych segmentów, bo skończyło się na krótkiej wymianie zdań i jednej rozmowie pretendentów na zapleczu. Feudu właściwie nie było, więc co o walce? Spodziewam się, że najwięcej do roboty będzie miał Eli, a dopiero pod koniec wejdzie Steiner. Santana z Ortizem będą odpowiedzialni za fajne akcje drużynowe i jakoś to minie. Oczywiście obstawiam wygraną mistrzów, bo trzeba się jeszcze trochę szanować. Z drugiej strony chętnie posłuchałbym Drake'a i Steinera, bo mogliby oni dać ciekawe segmenty. Mimo tego, mój głos pada na LAX, którzy może po PPV będą w końcu mogli liczyć na nową ekipę do walki, która nie będzie przypadkowym zlepkiem osób.

Typ: LAX


Knockouts Championship Match - Allie vs Su Yung


Su mogła liczyć na dość mocny debiut. Wybranka życiowa Richa Swanna od razu wybrała sobie za cel mistrzynię Knockouts. Allie w międzyczasie miała małe kłopoty z Braxtonem Sutterem, który miał fajną dziewczynę, a wybrał umalowane na biało dziwadło. Ok. Nie pytam. BS uznał, że sojusz z Yung to decyzja trafiona. Pretendentka zwykle wychodziła górą ze starć. Jedno zakończyło się dyskwalifikacją na jej niekorzyść. Feud był całkiem ciekawy i dobra promocja pozwoliła mi kupić tę rywalizację. Jak może wyglądać starcie? Su na razie świetnego wrażenia ringowego na mnie nie zrobiła. Ma fajny gimmick, ale czy to wystarczy jej, żeby zdobyć tytuł? Nie wydaje mi się. Jest ona jeszcze świeża w IW, a Allie nie powinna teraz przegrywać. Podoba mi się to, że IW potrafiło zrobić z niej taką Bayley, którą Bayley była w NXT. Czekała na triumf dość długo (jej pierwszego panowania nie liczę) i jak dla mnie lepszym pomysłem na przyszłość byłby feud z Rosemary lub Tayą. Tutaj mógłbym zaryzykować stwierdzenie, że starcie skończy się dyskwalifikacją, ale z drugiej strony wątpię, że Su do tego znowu doprowadzi. Jak dla mnie Allie.

Typ: Allie


Dezmond Xavier vs DJZ vs Taiji Ishimori vs Trevor Lee vs El Hijo del Fantasma vs Brian Cage

3way-3 Redemption   Allie-SuYung-1 Redemption   Sydal-PEtey-1 Redemption   TagTitlesb-2 Redemption   6mantag-1 Redemption   6man-3 Redemption

Walka zrobiona na szybko. Nie oferuje ona żadnego podłoża feudowego, to po prostu czysty wrestling. Cieszy mnie powrót DJZ, który powinien teraz wrócić na pełen etat. Ishimori został tu wrzucony, co daje sygnał, że jego marzenia o WWE spełzły na niczym. Ja typuję wygraną Briana, bo raczej wątpię, że przegrałby on walkę z jakimiś chłystkami. Cage odniesie dominującą wygraną, pewnie trochę polata, bo też jest z tego znany.

Typ:Brian Cage


Drago vs Aerostar


Ciężko cokolwiek napisać i sensownie typować, bo ziomeczki korzystają z chwilowej współpracy z Impact Wrestling. Pewnie zobaczymy fajny spotfest, masę lotów i solidne starcie. Mój strzał to Drago, bo wydaje mi się bardziej rozpoznawalny.

Typ: Drago


House of Hardcore Match - OVE vs Tommy Dreamer, Moose & Eddie Edwards

3way-3 Redemption   Allie-SuYung-1 Redemption   Sydal-PEtey-1 Redemption   TagTitlesb-2 Redemption   6mantag-1 Redemption

A więc mam walkę, którą bardzo chętnie zobaczę. Callihan odświeżył OVE - bracia Crist początkowo jakoś nie mogli odnaleźć się w federacji. Feud z LAX był udany, ale aktualna rywalizacja podoba mi się jeszcze bardziej. Zaczęło się od pamiętnego spotu z kijem baseballowym. Sami uderzył Edwarda bardzo niefortunnie i niemądrze. Eddie szybko wrócił, jednak widać było, że atak odczuł. Były mistrz świata zdecydował, z zemści się za wszystko, ale jego starania raczej szły na marne. Callihan miał przewagę w swoim domu (Ohio) oraz w Impact Zone. Jego pomysłem na wkurzenie przeciwnika było stalkowanie Alishy, żony Eddie'go. Zmusiło to wilka do uratowania małżonki, co jednak było planem lidera OVE. Sami zaatakował rywala i znowu był górą. Callihan nie miał dość, bo jego nowym celem stał się Moose. Byli mistrzowie drużynowi pozbawili oponenta jego walizki i również się nim zajęli. Face'owie byli na straconej pozycji, jednak nagle powrócił Tommy Dreamer. Wspomógł on nowych sojuszników i zaproponował przeciwnikom House of Hardcore Match. Co mogę napisać o tym starciu? Na pewno zapowiada się nieźle. Będziemy mogli zobaczyć sporo hardkoru, może rozpadną się jakieś stoły, może nawet panowie pokuszą się o deski z drutem? OVE pokazali podczas Barbed Wire Massacre, że wiedzą co to brutalność. Moose będzie pewnie mógł liczyć na mocniejsze spoty. Dreamer użyje kija do kendo, Callihan kija baseballowego. To może wypalić. Liczę jednak na to, że zwyciężą OVE. Im wygrana się przyda, a porażka może osłabić pozycję. Moose i Edwards aż tyle nie stracą, o ile nie zostaną przypięci. Tommy będzie słabszym ogniwem i to będzie ok, bo wiadomo, że on tutaj jest, żeby sobie wypromować swoją federację.

Typ: OVE


Impact Wrestling World Championship Match - Austin Aries vs Rey Fenix vs Pentagon Dark

3way-3 Redemption

Czyli tak - ciężko cokolwiek napisać o jakimś podłożu w tej walce, bo jest to szybkie zastępstwo. Pierwotnie miał tu wystąpić El Patron, ale Alberto poczuł się ważniejszy od innych i nie pojawił się na gali Impact Wrestling vs Lucha Underground. Podał błahy powód nieobecności i został zwolniony. Feud Meksykanina z Austinem był w porządku, ale nie będę tęsknił za tym zestawieniem. El Patrona nie ma, a to oznacza, że szukamy nowego składu. I tu wchodzą Pentagon z Fenixem. Panowie mieli się ze sobą zmierzyć na gali i ostatecznie zastąpili słabsze ogniwo. Samo zestawienie ma sens, bo Aries przegrał Triple Threat z tymi panami. Teraz będzie miał szansę się zemścić z tytułem na szali. Federacja robiła co mogła, żeby sprzedać nowy main event. Czy im się udało? No nie wiem. W każdym razie poziom ringowy na pewno będzie o wiele lepszy niż w przypadku walki z El Patronem. Austin oczywiście zwycięży. Nie ma innego wyboru. Liczę na dobre widowisko i na pewno takie otrzymam. Mam jakieś takie dziwne wrażenie, że po starciu pojawi się Eli Drake, który być może wykorzysta swoją walizkę. Miałoby to sens, jeśli Eli przegrałby swoją walkę. Zobaczymy co wyniknie z tych przewidywań.

Typ: Austin Aries


Czego oczekuję od tej gali? Na pewno dobrego wrestlingu. Wow, no tego to się nie spodziewałem, chcesz zobaczyć fajne walki na wrestlingowym PPV? Nie o to mi chodzi. Liczę na to, że nie powtórzy się to, co stało się podczas Bound for Glory. Wydaje mi się, że oficjele wiedzą jak przeprowadzić Redemption PPV, ponieważ jest to szansa na zaprezentowanie się szerszej publiczności. Mogę sobie gdybać, ale wierzę, że minimum pięć walk wgniecie mnie w fotel, albo chociaż spróbuje to zrobić. 40 dolców to oczywiście złodziejstwo, ale wydaje mi się, że moja ciężka praca i promocja Impact Wrestling wynagrodzi federacji moje obejrzenie PPV na jakimś Dailymotion. Nie zawiedźcie mnie i będzie dobrze. Pieprzyć Alberto.

1 komentarz:

  1. 1. Williams -
    2. LAX - Meksykanie radzą sobie bardzo dobrze jako miatrzowie, więc nie spodziem się ich porażki. Drake i Steiner będą dla nich przystankiem przed konfrontacją z nowym składem.
    3. Allie - Yung jest świeża w federacji, dlatego nie sądzę, aby w tym momencie zdobyła pas.
    4. Cage - jego rywale posłużą mu jedynie za szmaciane lalki do bicia.
    5. Drago - przemawia za nim wiek, większe doświadczenie i rozpoznawalność wśród fanów Impact Wrestling.
    6. Edwards, Moose i Dreamer - heelowie przez większość feudu dominowali nad przeciwnikami, co powinno dać zwycięstwo face'om.
    7. Aries - nie ma wątpliwości, kto będzie górą w tym pojedynlu.

    OdpowiedzUsuń