22 czerwca 2020

Koniec Joey'a Ryana i Dave'a Crista w Impact Wrestling, Kris Levin

Wysyp doniesień kobiet wobec karygodnych zachowań  Joey'a Ryana na tle seksualnym  wobec nich, przypieczętował los tego zawodnika. Po wystosowaniu oficjalnego oświadczenia na Twitterze o poniższej treści:

Wspólnie z Wami obserwowałem, jak ruch #speakout rozprzestrzenia się w internecie. Wiem również, że moje imię zostało wymienione w trakcie dyskusji. Zastanawiałem się, w jaki sposób odpowiedzieć na to wszystko, co wydarzyło się w ciągu ostatnich trzech dni. To ważny temat i zasługuje na poświęcenie znaczącej ilości czasu. Po rozmowie z moim adwokatem dowiedziałem się, że będzie lepiej jeśli nie odpowiem na te wszystkie oskarżenia. Prawda jest taka, że nie chce analizować konkretnych zarzutów. Ważne jest dla mnie, aby korzystać z tej platformy i wziąć odpowiedzialność za swoje czyny i nie próbować minimalizować uczuć każdego, kto został zraniony przeze mnie. Chciałem podzielić się wszystkimi częściami mojego życia. Nie jestem dumny z tej części mojego życia, ale wzięcie odpowiedzialności za swoje czyny jest ważne. Wszyscy wiecie, że kilka lat temu zmieniło się moje życie po przez „Dick Flipa”, stało się popularne. Zacząłem podróżować po całym świecie i żyć w stylu rock and rolla.
Prawda jest taka, że nie zawsze traktowałem ludzi z szacunkiem. Możliwe, że okradałem ludzi i nadszarpnąłem ich przestrzeń osobistą, co sprawiało, że czuli się nieswojo. Dwa lata temu byłem w separacji z moją żoną. To wyawrło na mnie wielki wpływ i zacząłem się zastanawiać nad osobą, którą w przeszłości byłem. Nie byłem dumny z tego, co zobaczyłem. Podjąłem pewne działania w październiku 2018 roku i nadal uczęszczam na spotkania, które mi pomagają. Jeśli czujesz, że jesteś osobą, której nie traktowałem z szacunkiem, przepraszam. Oprócz tego postu skontaktowałem się z osobami zaangażowanymi w tą sytuację i rozpoczęliśmy wspólny proces leczenia.
Ciężko pracuję, aby wrestling był bezpiecznym i przyjaznym miejscem dla wszystkim. Nadrobię niedociągnięcia z przeszłości, ciężko pracując w przyszłości. Musimy skorzystać z okazji, że wszystkie ruchy w społecznościach są publiczne, słuchamy i uczymy się. Staram się robić, to każdego dnia i osiągać lepsze wyniki. (Tłumaczenie za mywrestling.com.pl)
zniknął ze wszystkich mediów społecznościowych. Federacja założona przez Ryana, Bar Wrestling, (która również usunęła swoje media społecznościowe) utraciła halę, w której organizowała występy - The Bootleg Theatre w Kalifornii, natomiast The Highspots Wrestling Network usunęło materiały organizacji z serwisu streamingowego. Ponadto Pro Wrestling Tees usunęło sklep Ryana. Ofiarami zawodnika miały być, m.in. Corinne Mink, Vanessa Craven, Alex Gracia i kilkanaście innych kobiet. Jak podało PWInsider.com Impact Wrestling z dużym prawdopodobieństwem zakończył współpracę z Ryanem. 

Pewne jest, że Dave Crist również opuści Impact Wrestling, chociaż takie spekulacje krążyły jeszcze przed akcją Speaking out w czasie ostatnich tapingów.

Ruch #SpeakingOut nie dotyczy tylko osób bezpośrednio poszkodowanych. Czasami możesz stać się ofiarą po wypowiedzeniu się w imieniu innych ofiar. Były sędzia Impact Kris Levin może to potwierdzić. Levin opublikował w Internecie oświadczenie dotyczące Impact Wrestling. Federacja zerwała z nim kontakt, a później zwolniła po wzięciu udziału w wewnętrznym dochodzeniu prowadzonym przez Anthem w sprawie nadużyć seksualnych. Wyjaśnił w swoim oświadczeniu, że wszystko było na dobrej drodze do podpisania nowej umowy, ale po tym, gdy złożył zeznanie w śledztwie, nie oddzwoniono do niego.

1 komentarz:

  1. Ciekawe co z drugim z braci Cristów. Skoro rozdzielili braci tzn że i tak mieli na Dave'a plany. On już pokazał że solo sobie poradzi, był przecież mistrzem X Division

    OdpowiedzUsuń