18 września 2021

Tommy Dreamer zawieszony przez Impact Wrestling, oglądalność

W ostatnim odcinku Dark Side of the Ring omówiono wydarzenia z „Plane Ride from Hell”, lotu z Wielkiej Brytanii do USA w maju 2002 roku. Po zakończeniu programu Ric Flair i Tommy Dreamer zaczęli zdobywać popularność na Twitterze. W odcinku ujawniono, że Flair rzekomo zmusił stewardesę do dotknięcia jego genitaliów. Heidi Doyle, stewardessa, powiedziała, że ​​nie wierzy, że Flair zamierzał ją zgwałcić, ale w każdym razie wydarzenie to wciąż było napaścią na tle seksualnym. Rob Van Dam poparł twierdzenia Doyle.

Dreamer w różnych momentach transmisji bronił działań Flaira, co za pośrednictwem mediów społecznościowych przyniosło mu wiele negatywnej uwagi oglądających.

Powiedział: "Mógł poruszać biodrami, kręcić nimi i tak jego dobrze wyposażony penis wiruje jak helikopter. Więc, hej, nie bez powodu jest Nature Boyem, ma go przy sobie. Ric Flair nie będzie próbował na siłę narzucać nikomu żadnego seksu. Po prostu afiszuje się, stylizuje i profiluje, robiąc rzeczy jak Ric Flair, z których wszyscy będą się śmiać. Ale oczywiście ktoś się na to obraził. Jeśli tak się czuła, to może nie powinna była wziąć wypłaty i w pełni wykorzystać prawo, by naprawdę wsadzić tę ohydną osobę do więzienia. Moja opinia. Czuję, że to próba przedstawienia kogoś jako seksualnego drapieżnika, a tak nie jest. To żart. To knebel. Dziś jest to w 1000% nieodpowiednie. Moja fryzura jest teraz nieodpowiednia. Jakoś teraz kogoś obrażam swoim podwójnym kucykiem. Jak śmiem mieć dwa kucyki? Odpowiadam, że mam 50 lat i cieszę się, że mam włosy. Jeśli mnie pytasz, spotykałem się z Ric'em Flairem. Nigdy nie widziałem, żeby próbował narzucać komukolwiek swoją wolę”.

PWInsider poinformował, że Ed Nordholm z Impact Wrestling wysłał e-mail do zawodników i personelu, ogłaszając, że Tommy Dreamer został zawieszony na czas nieokreślony. Napisał, że komentarze Dreamera dotyczące Dark Side of the Ring „nie zgadzają się z naszymi podstawowymi wartościami”. Dodał, że Dreamer został „poproszony o natychmiastowe wycofanie się” z dzisiejszych nagrań telewizyjnych. Wreszcie zauważył, że jeśli ktoś miałby pytania, należy zadać je mu, Gail Kim lub Scottowi D'Amore.

W tym tygodniu oglądalność Impactu! wyniosła 105 tysięcy widzów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz