6 stycznia 2022

Matt Striker odchodzi z Impact Wrestling, oglądalność, NJPW wraca na AXS TV

Matt Sriker zamieścił tweeta, który po jakimś czasie został usunięty. Usunięty tweet brzmiał: „Jestem rozczarowany, że mój czas z #ImpactonAXSTV dobiegł końca. NAPRAWDĘ podobała mi się ta szatnia. Dziękuję za umożliwienie mi opowiedzenia Twojej historii. Dziękuję wszystkim. Trzymajcie się." Nie wiadomo, co doprowadziło do jego uwolnienia. Striker przejął funkcję komentatora od Josha Mathewsa na początku 2021 roku. Nie jest jasne, kto go zastąpi, by pracować u boku D'Lo Browna.

Odcinek Impactu! z 30 grudnia oglądało na AXS TV 82 tysiące widzów.

We wtorek New Japan Pro Wrestling oficjalnie ogłosiło powrót do AXS TV 3 marca 2022 roku. Wobec tego Impact Wrestling zrezygnuje z emisji programu Before the Impact. Nie wiadomo, czy federacja w inny sposób będzie transmitowała ten program.

1 komentarz:

  1. Szkoda mi Strikera. Polubiłem go gdy komentował Lucha Underground i cieszyłem się że dołączył do IW. D'Lo jest bardzo słaby i to z niego powinni zrezygnować. Pewnie Matthews wróci do komentowania...

    OdpowiedzUsuń