3 maja 2019

Nowy kontrakt Richa Swanna


Rich Swann podpisał nowy, dwuletni kontrakt z Impact Wrestling, który będzie obowiązywał do maja 2021 roku.

"Jeśli spojrzy się dziś na krajobraz profesjonalnego wrestlingu, można zauważyć, że rozkwita." - powiedział Swann w rozmowie z PWInsider.com. "W obliczu sytuacji, jaka dzieje się między AEW a WWE, ktoś mógłby powiedzieć, że Impact jest poza radarem. Ale oglądając tę federację od środka, widząc roster i wszystko inne, patrząc na to jak rozwinęła się przez ostatni rok, czuję że jest to miejsce, które jest dla mnie najlepsze. Chcę być częścią czegoś, co obecnie wzrasta. Czuję, że zamierzamy wykonać kilka ruchów".

"Jest to umowa wieloletnia i możemy to wykorzystać”, powiedział Swann. „Widząc, jak Impact się rozwija, nie ma powodu, by sądzić, że ta współpraca nie może potrwać jeszcze dłużej. Jestem bardzo dobrze traktowany i bardzo się cieszę. W tej chwili to jeden z najbardziej napakowanych rosterów". 

Jednym z powodów, dla których Swann zdecydował się podpisać kontrakt, było to, że Impact Wrestling otworzyła mu swoje drzwi podczas burzliwego czasu w jego życiu po tym, jak WWE zwolniło go po aresztowaniu, mimo że później wszystkie zarzuty zostały oddalone.

„Wszyscy widzieli, jak się czułem, po tym jak to wszystko się wydarzyło. Nie żywię urazy do nikogo, ale Impact Wrestling mi pomógł, wychował mnie, kiedy zamierzałem przejść na emeryturę. Tacy goście jak - Sonjay [Dutt], Sami [Callihan], Scott D’Amore, Don Callis - wyciągnęli rękę i powiedzieli, hej, zawsze jest tu miejsce dla ciebie. Masz talent. Nie przestawaj. Podnieśli mnie. Widząc to, chciałbym być częścią tego. To pomogło mi zmienić zdanie co do odejścia na emeryturę. Później, będąc w drodze i przebywając z tymi ludźmi, zmieniłem swój sposób myślenia. Człowieku... To sprawiło, że się rozwinąłem. Dojrzałem. Byłem bardziej skupiony, uważny, szczęśliwy. Jestem częścią miejsca, gdzie, nie tylko od strony wrestlingu, ludzie naprawdę dbają o ciebie, wiesz, o czym mówię? Nie twierdzę, że ludzie w innych organizacjach nie dbają o to, [kiedy tam pracujesz], ale to naprawdę się pojawia i lubię to, coś takiego jest dla mnie naprawdę wielkie. To właśnie sprawiło, że zdecydowałem się ponownie podpisać umowę z tymi gośćmi i kontynuować z nimi współpracę".

Gdy Swann myślał o emeryturze, był „poza drzwiami”, a teraz spogląda na nowych przeciwników po zakończeniu sporu z Samim Callihanem na Rebellion. Jednym z nowych nazwisk na liście jest były mistrz WWE, Impact i ECW Rob Van Dam, który powrócił do federacji na pełny etat. RVD jest jednym z wymarzonych rywali dla Swanna.

„Oczywiście [on jest marzeniem]. RVD vs. Jerry Lynn jest jednym z moich ulubionych meczów. Wszystko, co zrobił RVD, wiesz, o czym mówię? To dla mnie zdecydowanie przeciwnik marzeń".

Ponieważ Swann związał się z Impact Wrestling na kolejne dwa lata, jest to prawdopodobnie kwestia czasu, kiedy on i RVD skrzyżują swoje ścieżki wewnątrz ringowego pierścienia, ale Swann nie może się doczekać, aby stworzyć więcej momentów i historii, które angażują do samych kości, jak jego historia z Callihanem.

"W wrestlingu nie możesz być zbyt osobisty. Musisz zabrać fanów na tę przejażdżkę".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz