11 września 2020

Śmierć Barry'ego Scotta i Steviego Lee Richardsona, Crazzy Steve

W czwartek, w wieku 65 lat, zmarł głos TNA - Barry Scott. Natomiast dzień wcześniej odszedł Stevie Lee Richardson, znany jako Puppet The Psycho Dwarf. Niech spoczywają w pokoju. 


Crazzy Steve wypowiedział się ostatnio na temat swoich problemów ze wzrokiem:

Jestem niewidomy. To nowość dla niektórych ludzi, ponieważ niedawno to ujawniłem. Jestem prawdziwą wersją Dare Devila, ponieważ nie widzę i nadal jestem w stanie robić to, co robię. Wcześniej nigdy nikomu nie powiedziałem, że jestem niewidomy, ponieważ nie chciałem, żeby to ne rzutowało na moją pracę. Chciałem być znany jako dobry zapaśnik. Chciałem być znany jako ktoś, z kim można pracować. Myślę, że wynika to z mojej dumy. Jestem niewidomy. Urodziłem się całkowicie ślepy. W młodym wieku dowiedziałem się, że mam zaćmę. Kiedy się urodziłem, ważyłem 2 funty i musiałem zostać umieszczony w inkubatorze. Usunęli mi zaćmę, więc mogłem trochę widzieć. Zawsze miałem gigantyczne okulary. Nie mogę prowadzić. Mam też jaskrę. Kiedy się starzeję, stan moich oczu się pogarsza. Jestem Michaelem Jordanem nie widzenia. Jestem w tym naprawdę dobry.

Jeśli chodzi o liny, to mam duże kłopoty z ich dostrzeganiem. Jeśli chodzi o Impact, ich liny zmieniają się tak często. Gdy były ciemnoniebieskie, trudno je było zobaczyć. W tej chwili są czerwone i to jest w porządku. Jeśli są jasne, a produkcja jest dobra, to świetnie. Walcząc na scenie niezależnej, byłem w zadymionych barach i nie najlepszych ringach. Docieram na arenę wcześniej i wchodzę na ring, aby poczuć, jak się sprawy mają. Sposób, w jaki widzę, myślę, można odnieść do tego, jak widzisz, kiedy wychodzisz ze snu. Widzę kształty i kolory, ale zrobienie czegokolwiek, co obejmuje jakikolwiek szczegół, jest niezwykle trudne, nawet gotowanie śniadania czy szukanie szczoteczki do zębów 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz