31 sierpnia 2022

Nawrót choroby Joego Doeringa


Podczas ostatnich nagrań telewizyjnych Joe Doering poinformował Impact Wrestling, że ma nawrót raka mózgu. W najbliższych tygodniach przejdzie operację chirurgiczną. Wobec tego zmuszony jest przerwać karierę ringową. Zawodnik, jak i wiceprezes federacji, Scott D'Amore, wypowiedzieli się na ten temat.

Doering: Powiedzieli mi w 2016 roku, że już nigdy nie będę walczył i udowodniłem, że się mylili. Chyba będę musiał to zrobić jeszcze raz. Staram się zbytnio nie smucić z tego powodu. Pozytywne nastawienie naprawdę pomogło mi za pierwszym razem i to właśnie zrobię ponownie. Proszę, zachowajcie mnie w swoich myślach i duchu. Mam nadzieję, że niedługo znów wrócę na ring. Do szatni IMPACT Wrestling: jesteście dla mnie rodziną i nie mogę się doczekać ponownego spotkania z Wami bardzo, bardzo szybko.

D'Amore: Wiem, że nasi fani i szersza społeczność wrestlingowa dołączą do całego zespołu IMPACT, aby myśleć i wspierać modlitwą Joego i jego żonę Lindsay. Joe uwielbia pro wrestling i wszyscy czekamy na jego powrót do akcji.

Po udanej radioterapii w 2016 roku Joe wrócił na ring. Lekarze powiedzieli mu, że rak może powrócić.

1 komentarz:

  1. Rak to najgorsza franca. Oby mu się udało zwalczyć to cholerstwo

    OdpowiedzUsuń