16 lutego 2011

TNA iMPACT! 02/17/11 - zapowiedź



- W ostatnią niedzielę na Against All Odds, Jeff Hardy zdobył tytuł wagi ciężkiej pokonując Mr. Andersona! Teraz, tylko kilka dni po PPV, Hardy będzie bronił tytułu na iMPACT! w czwartek przeciwko Rob Van Damowi! Czy Van Dam dokona swojej zemsty i przejmie World Title? Przez ostatnie 6 miesięcy, Jeff Hardy uciekał przed RVD, gdy tylko miał okazję. W ten czwartek, RVD będzie miał szansę aby spotkać się z Jeffem twarzą w twarz o pas wagi ciężkiej TNA. Nie przegap tego!

- Jak Angle zareaguje po przegranej z Jeffem Jarrettem na Against All Odds. Nie tylko nie odzyskał swoich dzieci, ale także jest obecnie zmuszony aby poprowadzić do ołtarza swoją byłą żonę Karen, gdy Jarrettowie odnowią swoje węzły małżeńskie 3 marca.

- "The Nature Boy" Ric Flair powróci na iMPACT! - pytaniem jest jak zareaguję na Fortune odwracające się od Immortal? Czy poprze decyzję AJ'a? Oglądaj iMPACT!, by się o tym przekonać!

- na iMPACT! ujrzymy także powrót Hernandeza do ringu. Hernandeza, który nie tylko pozbawił Morgana swojej szansy na tytuł wagi ciężkiej, ale także brutalnie zmasakrował "The Blueprinta" na niedzielnym Pay-Per-View!

3 komentarze:

  1. To bedzie super iMPACT, dodatkowo WWE takze zaczyna nabierac tempa, super

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mogę się doczekać, tym bardziej, że nie czytam spoilerów i jestem bardzo ciekaw wielu aspektów. Bo akurat to, że RVD nie odbierze pasa obecnemu mistrzowi jest z góry przewidziane, jednak jestem ciekaw po której stronie stanie Ric oraz jak rozwiną zostawienie butów przez Kurta w ringu na ostatnim PPV. Nic tylko czekać do jutra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoilerów nie przeczytałem ale Impacta nie jestem kompletnie ciekawy. TNA nie wywołuje już we mnie takich emocji jak 2/3 lata temu kiedy to czekałem każdą tygodniówkę.

    OdpowiedzUsuń