11 czerwca 2011

Wywiad z Crimsonem

Gwiazda TNA Crimson udzielił wywiadu Alexowi Marvezowi ze Scripps News. Zawodnik wypowiedział się o podpisaniu kontraktu z TNA oraz jego przyszłości w organizacji. Zapraszamy do przeczytania.


http://4.bp.blogspot.com/-NbgvDH3-LXA/TfLW5mmBo2I/AAAAAAAAB08/59q-b0XHggo/s320/crimson.jpg
O podpisaniu kontraktu:
- Wiedziałem że się mną interesują i wszystko idzie w dobrym kierunku ale nie spodziewałem się tego tak szybko. Cieszę się że tak to się potoczyło. Pracowałem chwilę na scenie niezależnej i byłem pewien że jestem gotowy na więcej.

O debiucie w TNA:
- To było coś wielkiego. Nie mogę być bardziej wdzięczny za możliwość pracy z Jeffem Jarrettem. Zawodnik znienawidzony przez publiczność atakuje Reda a nagle pojawia się jego brat gotowy do walki. Fani od razu są za mną.

O perspektywach na przyszłość:
- Nawet weterani przyznają że ciągle uczą się czegoś nowego. Jestem nowy w tej branży ale uważam że mam nieograniczony potencjał. Nie mam przerośniętego ego. Chcę stale poprawiać moje umiejętności aby stać się najlepszy jaki mogę być. Będę słuchał ludzi którzy mogą mi w tym pomóc.

2 komentarze:

  1. Crimson - życzę Ci rozwoju, jesteś niesamowity i bądź jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Crimson to przyszły mistrz TNA. Świetny jest

    OdpowiedzUsuń