11 listopada 2011

Wywiad z Bobby Roodem


Obecny mistrz wagi ciężkiej, Bobby Roode udzielił wywiadu Daily Star w Wielkiej Brytanii, gdzie m.in wypowiedział się o byciu najważniejszym mistrzem federacji oraz o słowach Hulka Hogana na jego temat.


O byciu mistrzem wagi ciężkiej:
"Jestem bardzo szczęśliwy – przeszedłem długą drogę. Jestem zawodowym wrestlerem od 13 lat, w TNA spędziłem już 7 lat i pół roku. Wiele poświęciłem. To najważniejszy czas w mojej karierze, żyje marzeniem o byciu world heavyweight championem. Dorastałem oglądając Breta Harta. To wspaniałe uczucie. Fizycznie czuję się dobrze, psychicznie znakomicie. Bycie world championem jest dla mnie czymś nowym, nie mogę się doczekać wprowadzić TNA na wyższy poziom."


O złej interpretacji przez ludzi słów Hogana, że Roode nie jest gotowy:
"Hulk Hogan powiedział co miał powiedzieć. Rzeczy pozmieniały się w mgnieniu oka, wielu ludzi myślało, że wygram tą walkę(na BFG). Ludzie lubią myśleć, że wiedzą wszystko. Jeżeli Hogan miałby na myśli to co zrozumieli, to nie byłbym dzisiaj mistrzem wagi ciężkiej."

O swojej walce z Kurtem Angle:
"Miałem okazje stanąć tam w ringu z najlepszym wrestlerem wszech czasów. Myślę, że daliśmy z siebie wszystko. Byłbym bardzo szczęśliwy z powodu tej walki, gdyby nie wynik. Jestem dumny z tego i na pewno będę powracał do tego momentu przez najbliższe lata."

1 komentarz:

  1. spoko wywiad ale troche krotki :) mam nadzieje ze Bobby potrzyma pas z pol roku.

    OdpowiedzUsuń