31 sierpnia 2012

Wywiad z Jeffem Hardym


 

Dlaczego walki Tag-Team nie dostawały wiele uwagi : Chciałbym wiedzieć.. ja tęsknię za tym dobrze. Patrząc na naszą historię, byli Dudley Boyz i Edge&Christian, to były czasy kiedy dywizja Tag-Team dosłownie oszalała i była czymś niesamowitym. Nawet w TNA był taki punkt po Beer Money, kiedy feudowali z Motor City Machine Guns. Och, to było niesamowite. Nie wiem, nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. Może brakuje odpowiednich zespołów.. Mogłoby być lepiej z tym, ale musisz to zrozumieć.

Jak wpłyną zmiany w akcjach "wysokiego ryzyka", kiedy będziesz starszy : Zostały uproszczone, znaczy się trochę. Więcej o tym myślę, a ludzie ciągle mówią "Jesteś tak młody na nie, musisz wszystko robić".. Ale ja nie wiem czy chciałbym być Jeffem Hardym, jeśli nie zrobię tego wszystkiego. Więc czuje się jak zawsze - muszę i będę robić Whispers in the Wind, i Swantony, które mi się robi wygodnie.. Co prawda one się spowolniły, jestem nawet w tym pobliżu jak kiedyś. W miarę, gdy mam jakiś pomysł, i zadaję sobie to, że to jest wielce możliwe, myślę o tym bardziej niż kiedykolwiek. Zwłaszcza z 2-letnią córką w domu.

Zawieranie realnych problemów w storyline'ach : Byłem trudnym człowiekiem, ale to była prawdziwie ważna część mojego ogólnego odzysku. Szczególnie w zawodowym życiu.. Wracam tam, i wylewa mi się serce przyznając się, że upadłem na same dno. Jak zawsze mówiłem - od tego momentu była to moja druga szansa, ten jeden i ostatni strzał. Zainspirował mnie utwór "Resurrected" (jego theme). O człowieku, który dążył do nowego życia..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz