2 października 2014

Mała paczka newsów


 Do karty na zbliżające się (OnO) Bound For Glory została dodana walka - Andy Wu & Hijo Del Pantera vs. Yusuke Kodama & Kuroshio Ikemen Jiro. Nie wiadomo jednak czy zostana ona pokazana fanom w Ameryce, bowiem w US gala nie będzie nadawana na żywo.



Jimmy Suzuki czyli główny „zarządca” zbliżającego się eventu potwierdził doniesienia że na gali nie zobaczymy takich osób jak m.in. Bram, Bobby Roode czy Austin Aries, w wypadku tego ostatniego bardzo możliwe że odbyte ostatnio tapingi były jego ostatnimi w federacji.

Ciekawe jest to że federacja absolutnie nie uważa najważniejszą galę roku jako coś ważnego, praktycznie gala została przekazana pod ręce Wrestle-1. Sytuacja w Dixielandzie wydaje się tak poważna że nawet ludzie z zaplecza robią wszystko aby organizacja nie upadła.


Bobby Lashley na gali Bellatora 130 zmierzy kolejną walkę w formule MMA, Bobby ponoć nie chce odchodzić z TNA na rzecz „prawdziwych walk”. Bowiem świetnie sobie radzi łącząc te dwie funkcje, liczy on także na zostanie mistrzem obu organizacji jednocześnie.

12 komentarzy:

  1. Arkao dołączył do redakcji? Przecież on pisać nie umie i jeszcze niedawno mieszał TNA z błotem -_-

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekaw jestem ratingów na nowym kanale i kto odejdzie, a kto zadebiutuje w tna w 2015 roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety obawiam sie niskich ratingow gdyz stacje ta ogladaja inni widzowie niz spike ktory byl programem o tematyce sportowo motoryzacyjnej i impa ct sie wpasowywal w temat na WGN tak nie jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby sport był na tym kanale nba i nfl chyba, ciężko powiedzieć jak to będzie, kanał o troche mniejszym zasięgu niż spike, ale podobno wyciąga wyższe ratingi, z tym że na spike tv kiedyś leciało wwe raw, a na wgn america wrestling będzie debiutował, ratingi to narazie wielka niewiadoma, mam tylko nadzieję że ta stacja będzie lepiej promowała impact niż robiło to spike tv.

    OdpowiedzUsuń
  5. dlaczego napisałeś tego newsa kursywą?

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy nie dołączyłem do ekipy tylko do niej wróciłem, czy mieszałem TNA z błotem ? Raczej tak, jeśli produkt był chujowy a taki był to właśnie to robiłem. Czy nie umiem pisać ? Jeśli tak sądzisz to się podpisz swoim nickiem, a nie jako "anonimowy"

    Kursywą piszę bo tak mi jest wygodniej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Arkao tak tylko zapytam co sadzisz o obecnym tna

    OdpowiedzUsuń
  8. Podpisuje sie pod swoim nickiem4 października 2014 09:12

    Arkao gnoiłeś TNA i przestałeś ich oglądać, od dłuższego czasu WWE serwuje gówno to wróciłeś do tych pierwszych. Wspomniałem o tym bo to śmieszne, coś jak sezonowskie kibicowanie w piłce. Albo jest się z czymś na dobre i złe albo się nie ogląda w ogóle. btw co ma stwierdzenie o twoim stylu pisania do braku konta? jak się zaloguję to coś się zmieni?

    OdpowiedzUsuń
  9. Co sądzę o aktualnym TNA ? Z jednej strony jest najlepsze od kilkunastu miesięcy, z drugiej strony jest do dupy. Zawodnicy odwalają kawał dobrej roboty, ale organizacyjnie jest fatalnie.

    I to jest chyba moja sprawa czy tutaj piszę czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  10. No twoja ale robisz to źle xd Zresztą na wrestlefans też czytam twoje artykuły i jest pod nimi dużo negatywnych opinii. Po co zabierasz się za coś czego nie umiesz? Ja nie umiem grać w tenisa i na kort się nie pcham.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piszesz kursywą, bo tak ci jest wygodniej (hehehehe)? Wszystko jasne, ja też lubię jak mi jest przez coś wygodniej, a wiesz kiedy tak jest? Kiedy tekst, który czytam jest czytelny.Ten na pewno nie jest, nie przy takim rozmiarze czcionki.Oczy bolą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli przeszkadza wam moja czcionka to dobrze że ktoś napisał, kolejne newsy będą już w normalnej.

    (tak piszę mi się tak lepiej, sam nie wiem czemu, ale tak jest)

    OdpowiedzUsuń