13 stycznia 2020

Po Hard to Kill


Raport z Hard to Kill ukaże się jutro lub pojutrze.

Tessa Blanchard została pierwszą kobietą, która sięgnęła po Impact World Championship. Nie uszło to uwadze mistrzyni Knockoutek. W pomeczowej konferencji prasowej Taya Valkyrie zapowiedziała, że jeśli Blanchard zdobędzie mistrzostwo świata, chce stoczyć z nią pojedynek Winner Takes All.

Hard to Kill nie było najszczęśliwszą galą dla zawodników. Rich Swann miał problemy z kostką po Bash at the Brewery 2, Ethan Page zmagał się z zatruciem pokarmowym (salmonella). Brian Cage nie wystąpił przeciwko RVD z powodu zerwania mięśnia bicepsu. W czasie pojedynku Madman Fulton doznał urazu barku. Ace Austin narzekał na ból ucha (prawdopodobnie błona bębenkowa). Zawodnicy mieli również problemy z dotarciem do Dallas, ponieważ w tym rejonie miały miejsce silne burze. 

W kwietniu odbędzie się druga edycja Rebellion. Gala będzie miała miejsce Terminal 5 w Nowym Jorku. Data wydarzenie nie jest jeszcze znana.

Przed główną częścią gali nagrano dwa pojedynki: Joey Ryan vs. Johnny Swinger oraz Reno Scum vs. The Desi Hit Squad vs. The Rascalz vs. TJP & Daga.

Pojawiły się plotki, że Brian Cage podpisał kontrakt z AEW. Zostały one zdementowane przez samego zawodnika i jego żonę, Melissę Santos. 

W pomeczowym promo Blanchard powiedziała: „Przez ostatnie osiem miesięcy to było moje życie. Sami i oVe byli moim cierniem do dzisiaj. Zrobiliśmy to. Nikt, nikt w tym życiu nie jest doskonały. Wszyscy jesteśmy ludźmi. I nie ma znaczenia, co o mnie mówisz, nie ma znaczenia, jak mnie nazywasz. Mam jeden z najsilniejszych umysłów, jakie kiedykolwiek znałam. Kiedy więc przychodzicie po mnie, przychodzicie po tych wszystkich ludzi. A teraz jestem podporą IMPACT Wrestling, jestem jedną z najlepszych na świecie i jestem teraz waszym mistrzem świata”.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz