26 marca 2011

Breaking News: Kurt Angle aresztowany!

1.jpg

Gwiazda TNA Kurt Angle został aresztowany w piątek rano w Północnej Dakocie. Policjanci zobaczyli Kurta w jego samochodzie. Po teście okazało się że Kurt jest po alkoholu. Policjanci nie widzieli aby Kurt prowadził samochód dlatego zarzuca mu się tylko przybywania w samochodzie po pijanemu.

Nie jest to pierwszy taki przypadek jeżeli chodzi o Kurta. W 2007 roku był oskarżony o jazdę pod wpływem alkoholu.

EDIT:

Oto wypowiedź Kurta na Twitterze na temat całego zajścia:

"Dziękuję wszystkim za wsparcie. Nie byłem piany. Jechałem podczas burzy śnieżnej i mój samochód utknął w zaspie. Zadzwoniłem na policję po pomoc. Oni mieli nieco inne plany. Utknąłem i chciałem dostać się do hotelu. Nie byłem pijany. Mówiłem normalnie. Przepraszam jeżeli kogoś zawiodłem, lecz nie wierzcie w wszystko co przeczytacie. Moje życie ma się dobrze a to była tylko mała przeszkoda. Prawda wyjdzie na jaw. Dzięki Bogu. Biorę za to na siebie odpowiedzialność. Chcę być czysty i nie narażać się na niebezpieczeństwo. TMZ wszystko rozdmuchało. Gdy to przeczytałem, musiałem opisać prawdziwą historię. Niech Bóg Wam błogosławi, kocham Was, Kurt Angle."

1 komentarz: