11 kwietnia 2019

Newsy



Impact Wrestling podpisał nową umowę telewizyjną z, należącym do Viacom, Channel 5, aby transmitować Impact! na kanale 5STAR w Wielkiej Brytanii i Irlandii od 26 kwietnia 2019. Od wiosny 2017 tygodniówka jest wyświetlana na 5Spike, od dłuższego czasu w wieczornym paśmie (23.00). 

Scott D'Amore, podczas rozmowy z PWInsider.com po zeszłotygodniowej konferencji prasowej w Madison Square Garden, powiedział że oficjele mają nadzieję na znalezienie większej stacji telewizyjnej dla Impacta! tej jesieni. Jeśli tak by się stało, na Pursuit Chanel emitowany byłby drugorzędny program federacji (prawdopodobnie Xplosion). 

W jednym z wywiadów Don Callis mówił, że Dean Ambrose jest na radarze wszystkich federacji, jednak sam jest sceptyczny co do jego odejścia z WWE do czasu aż to naprawdę nastąpi.

Według PWInsidera niektóre osoby są przekonane, że Impact będzie dążył do tego, aby Eli Drake nie podpisał umowy z inną organizacją do czasu rozwiązania sprawy. Kontrakt Drake'a obowiązywał do 31 maja, jednak z wiadomych już przyczyn został zerwany 7 kwietnia.

W piątek Impact Wrestling zorganizuje galę Salute to the Troops wspólnie z Tried-N-True Pro Wrestling w Fort Campbell (Kentucky). Poświęcona będzie ona amerykańskim żołnierzom, dlatego personel wojskowy i ich rodziny, jak również osoby legitymujące się przepustką Departamentu Obrony, wejdą na galę za darmo. W ringu pojawią się m.in. Johnny Impact, Rich Swann, Brian Cage, Moose, Sami Callihan, Madison Rayne i Kiera Hogan. Gala zostanie wyemitowana na Twitchu w niedzielę 11 maja.

Kolejną galą z cyklu One Night Only będzie Critical Transformation, która zostanie nagrana 13 kwietnia w Owensboro (Kentucky) we współpracy z UCW Pro Wrestling. Johnny Impact i Rich Swann staną w obronie swoich pasów mistrzowskich, poza tym wystąpią również OVE, The Rascalz i inni.

Obecny plan IW przewiduje, że Johnny Impact pojawi się 15 września na gali AAA w Nowym Jorku. Jeżeli w tym czasie będzie Impact World Championem, wtedy zostałby pierwszym zawodnikiem dzierżącym ten pas, który przekroczyłby mury Madison Square Garden. 

Ostatnio federacja wydała więcej pieniędzy na marketing i reklamę w związku z większym przypływem gotówki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz