1 kwietnia 2014

Austin Aries poza TNA!


Austin Aries za porozumieniem stron rozwiązał swoją umowę z federacją TNA. Sam zawodnik od dłuższego czasu spekulował o tym na twitterze, a dziś pojawiła się oficjalna informacja na ten temat. AA od czasu pobytu w organizacji, zdobył kilkukrotnie pas X Division oraz jednokrotnie tytuł mistrzowski Wagi Ciężkiej. Nie
mniej jednak to ogromna strata dla TNA...

Oto co powiedział sam zawodnik we wczorajszym wywiadzie : "Uważam mój pobyt w TNA za przygodę. Fajną i naprawdę wyczerpującą, ale przygodę. Myślę, że powinienm zrobić jeszcze krok do przodu bo wiem, że mnie na to stać, a przekonacie się o tym niebawem..."

9 komentarzy:

  1. ja pierdziele.... Sting, AJ a teraz Aries? Niedługo kurwa juz nikogo w tym TNA nie bedzie...

    A AA pewnie idzie do WWE. Po tych słowach tak sądze. Fajnie. Bryan vs. Aries!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prima aprilis Ludzie ogar xD

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieje że to tylko żart

    OdpowiedzUsuń
  4. dobra wkrętka xD nabrałem sie serio!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech... szkoda, żeś Forlan nie skleił jego słów po angielsku... byłoby wiarygodniejsze :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę żeby to było prima aprilis

    OdpowiedzUsuń
  7. Dave Meltzer potwierdził to w audycji :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że to tylko Prima Aprillis...

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze że dzis pierwszy bo inaczej bym uwierzył :D

    OdpowiedzUsuń